SÖZCÜ PLUS GİRİŞ

Ekonomist Dergisi bu haftaki sayısında ‘Türkiye’nin en güçlü 100 sosyal markası’nı belirledi. Markalar uzman bir jüri tarafından puanlama sistemiyle sıralandı.

İyi bir sosyal marka olmak için online platformlar üzerinde markayı iyi temsil etmek olmazsa olmazlardan biri…

Gıdadan mobilya sektörüne, mekandan futbol kulüplerine kadar geniş bir yelpazenin olduğu listede Fenerbahçe, ezeli rakibi Galatasaray’a fark attı.

Sarı-kırmızılı takım 73.06 puanla 16. sırada yer alırken; Facebook takipçisi 11330290 kişi, Twitter takipçisi ise 3780610 kişi olarak açıklandı.

Listede Galatasaray’ın 4 sıra üstünde bulunan sarı-lacivertliler’in puanı 75.42 olarak açıklandı. Fenerbahçe’nin Facebook takipçisi 8757520 kişi, Twitter takipçisi ise 3105170 kişi olduğu belirtildi.

Son güncelleme: 11:43 30.05.2014